top of page
Person som använder smartphone och laptop för att rapportera en felanmälan hos Kronporten, för snabb hjälp med läckor och underhållsfrågor i bostäder och lokaler.

Felanmälan – Få snabb hjälp

Har du upptäckt ett problem i din bostad eller lokal? Via vårt felanmälansystem kan du enkelt och snabbt rapportera det som behöver åtgärdas. Oavsett om det gäller läckor, elproblem eller andra underhållsfrågor, finns vi här för att hjälpa dig.

Akuta fel och journummer

Vid allvarliga skador som vattenläckage, strömavbrott eller andra akuta händelser, kontakta oss omedelbart på vårt journummer.

Journummer: 010 - 264 00 10

Viktigt: Jourtid är endast till för akuta ärenden som innebär fara för liv eller egendom. Övriga ärenden hanteras under ordinarie arbetstid.

Öppettider för övriga ärenden:
Måndag - Fredag: 10:00 - 16:00
Vid nödfall, som brand eller inbrott, ring SOS: 112.

 

Läckande rör under diskbänk, representerande akuta felanmälningar vid vattenläckor och andra akuta händelser hos Kronporten.
Modern kontorsarbetsplats med bärbar dator, representerande Kronportens digitala system för felanmälan via Mina Sidor.

Felanmälan – Logga in på Mina Sidor

För att göra en felanmälan, logga in på "Mina Sidor" via Dinhyresvärd. Här kan du rapportera fel och följa din anmälan online.

Observera att vi inte tar emot felanmälningar via telefon, så se till att använda vårt digitala system för en smidig och snabb hantering. Har du inte skapat ett konto än? Besök vår registreringssida för att komma igång.


Hur gör du?
1. Logga in på [Mina Sidor].


2. Välj ”Skapa Felanmälan” och fyll i de nödvändiga uppgifterna.


3. Följ statusen på din anmälan direkt i systemet.

bottom of page